lördag 14 juli 2007

Kommer ni ihåg mitt stolprojekt?

Godkväller! Jo, som ni kanske kommer ihåg så fick jag två fian vita pinnstolar för ett par veckor sedan. Dessa hade jag planer för och den ena är nu färdigställd. Magnus var så snäll att han sågade hål i den ena idag och fäste dit hönsnät. Jag älskar hönsnät. Har sett så mycket fint på olika bloggar som involverar hönsnät. Nu är det bara den andra stolen kvar men det är ingen brådska. Gården ser ut som ett renoveringsobjekt pga garagebygget så det är lönlöst att försöka göra det hemtrevligt just nu. Idag har vi varit på en stor loppis som de har i stan varje lördag. Där finns allt mellan golv och tak. Fyndade en hel del fina saker men de visar jag imorgon kanske. Hoppas alla har en trevlig lördag, här regnar det igen men hela dagen har varit fin med sol och värme. Nu ska jag krypa ner i soffan med Magnus och äta godis och glo lite på "dumburken". Kram

9 kommentarer:

Hem & Harmoni sa...

Jättevackert! Och dina kaniner är gudomliga...
Hittade hit via ett inlägg på Hemma på landet. Gillar din blogg! Kram Marie

Lust och Längtan sa...

Jätte fin stol.. kul ide, hönsnät är väldigt användbart till mycket.Fanastiskt fin blogg du har,kaninerna är urfina ska nog lägga in en beställning Kram Anita

Lust och Längtan sa...

Glömde att fråga om det är okej om jag länkar till dig Anita

LantlivsAnette sa...

Ojj så fiffigt och fint du gjort..Kram Anette

Cornelias Country Corner sa...

Vilken skojig idé! Stolen blev verkligen jättefin!! Kul att se.
Om du vill och har tid/kan, så beställer jag gärna en katt... ingen brådska ..gärna om den matchar mitt sovrum (se under kategori inredning) Kram!

Änglagård sa...

Så fina stolarna blev... tänk så enkelt det är egentligen - bara lite fantasi som krävs!! Har du behandlat stolarna med något? Eller ska de få slitas med väder och vind?

Cornelias Country Corner sa...

Katten blir säkert fin hur du än gör! Fast om jag får välja och om du har tyg, så får den gärna gå i vinrött, typ den färgen kaninen på din högersida. Kram!

Elzste sa...

Det var ju jättefint. Kanske ska ta efter det också *s*.
Kram Elzie

Skrotmaja sa...

Så häftigt det blev! Det gillar jag skarpt. Galna idéer = toppenidéer : ) Ha en fin kväll och ät mycket godis...