onsdag 11 juli 2007

Godmorgon!Har ni sett vilken underbar dörr...bara 23000 kr kostar den :) Det var precis vad jag hade över om jag ska åka och handla mat först....nävars drömma kan man ju alltid göra. Dessutom skulle den inte passa vårt hus just för tillfället men i framtiden kanske. Drömde inatt att när jag vaknade var min hall renoverad men fin vitlaserad panel. Kan ha att göra med att jag var hemma hos bästa vänninan Nina häromdagen och de får så fint i sitt hus som de renoverar. I hallen har de satt panel, behöver det tilläggas att den är vitlaserad? och sedan har hon hittat den mest underbara turkåsa tapet med blommönster som man kan tänka sig. Bara de får internet installerat kommer hon nog lägga ut en bild på sin blogg Faster Atta. Igår tillverkade jag två kaniner till. En ska Karin från bloggen Dagbokstankar köpa av mig, de är i Kolmården och passar på att titta förbi under morgondagen. Roligt! Nu ska jag ta och äta frukost sedan ska jag åka och handla mat...och kanske fynda lite tyg...vi får se. Ha det gott. Kram ( bilden är hämtad från http://www.viivilla.se/)

3 kommentarer:

Anna sa...

jättevacker dörr, jag är ute efter innepardörrar. Eller jag är ute efter det i smyg och tänkte övertala min man efteråt att vi inte klarar oss utan sådana. :0)

ha en trevlig dag

Hemma på landet sa...

Vacker dörr. Men jag köper hellre kaniner för pengarna. *fniss*
Puss

Nygammalt sa...

Ska visa upp en annan krok sen som är "dubbelkrokig". Måste bara knäppa en bättre bild nästa gång jag är uppe på besök. Dörren du visar är superfin! Den skulle inte vara fel att ha. Ursprungligen var dörren till vår stuga dubbel men saker ändras ju tyvärr ibland med åren. Kram