måndag 11 juni 2007

Värme ack denna värme!

Hej! Har idag spenderat dagen på Kolmårdens Djurpark...jag vet!ni tror inte jag är klok. Det var så varmt att till och med alla savanndjur låg i skuggan ;) Men det var roligt också. Sen ska jag inte gnälla, jag spenderar hela vintern med att alltid frysa så nu borde ju min tid vara. Trots detta kom jag på mig själv att drömma lite om julen, för visst är det så att denna högtid är den mysigaste vi har under året? Inredningsmässigt sett är det ju rena julafton!;) Nog om detta. Maken håller på att röjer i trädgården. Gräver upp fula buskar för att sätta dit fina. Jag springer ut med vätska och sötsaker... men det blir så fint. Hoppas att regnet som plötsligt kom igår även hittade till er andra.Jag vet att du Stina var i desperat behov :) Kram på er

2 kommentarer:

Hemma på landet sa...

Ja, tack! Mycket regn över mig vill jag ha.

Ingenting hittills. Nu varnar de för hemskt oväder ikväll. Vi får väl se.
Puss

LantlivsAnette sa...

Tack för kommentaren hos mig..vilken fin blogg du har !!!
Kort hållaren i zink har jag fått då jag fyllde år ..den kommer från Danska Madam Stoltz..kram