måndag 25 juni 2007

Smultron...

Hej igen! Glömde bort att visa min fina smultronkruka, var på blomsterlandet igår och hittade en underbar zinkkruka. Hmm tänkte jag, vad ska vi ha för blommor i denna. När jag gick runt och letade efter några fina pelargoner (vad annars!) gick jag förbi deras rea. 50% på smultronplantor...det ska jag ha! Så den fina zinkkrukan fylldes med smultronplantor när den kom hem till vår altan. Och nu står den vid entrèn och när det kommer gäster kan de ta sig ett liten smultron... finurligt va? Kram

2 kommentarer:

Nygammalt sa...

Åh så härligt med smultron. Önskar att man kunde äta det varje dag!
Ni verkar ha haft det mysigt på midsommar, härligt härligt! Kram.

Elzste sa...

Jättefin kruka och vad är det för en härlig ängel du har framför??? Älskar änglar!
Kram Elzie