söndag 10 juni 2007

Regn...!

Här har det just kommit en rejäl skur och våra blommor dansade i rabatten...;) eller också var det jag som hallucinerade pga vätskebrist och överhettning. Nä, det är regnspår på altanen. Imorgon ska jag och mitt hjärtas fröjd och glädje åka till djurparken, Evelina ska dit med sin klass och ringde och frågade om inte jag och Elin kunde följa med :) Vi bor ju 15 minuter därifrån så varför inte. Min kväll har därmed bestått av att steka pannkakor och så gjorde jag världens godaste amerikansa muffins....STORA! maken och jag satte oss ned och åt en varsin när lillfisa hade somna, helt okej faktiskt. Jag tror att jag druckit 5liter vatten idag!men det har behövts. Snart är det sängen som hägrar...som jag föresten bäddat rent idag med loppisfynden som jag gjorde i veckan, Jättefina vita örngott med monogram. Nu är det så somrigt och fint i sovrummet. Sov gott! !

Mina pelargoner, nyplanterade i ett loppisfynd! (fick tips om att ställa många zinksaker bredvid varandra så nu måste jag möblera lite på altanen. Morgondagens projekt)

1 kommentar:

Hemma på landet sa...

Jag vill också ha regn. NU!
Svettas ihjäl...Kram