onsdag 27 juni 2007

Och där stod de...ropandes Lisa köp oss!

Godafton kära vänner! Har idag varit på Rustas sommarrea...ja om man vore miljonär. De hade så fina utemöbler i vitt men Lisas plånbok sa ifrån. Lite nedslagen vankade jag därifrån men då stod de där en olja- och vinägerflaska i vit keramik. Vad kostar dessa då tänkte jag lite molloket...10kr mina vänner!! Ja tänkte jag det går väl ann :) Så nu står de på köksbänken därhemma, dock är bänkskivan gammal och trist och ska bytas ut mot en i ek någon gång, men det får gå så länge. Dagens vitmålade föremål är en hängare från Ikea som varit brun. Blev så fin som vit. Sitter i hallen nu. Ser lite ensam ut på bilden men bara det får komma ett par jackor och sedan en fin skohylla under så blir det fint. Tanken är att hallen ska kläs i vit pärlspånt i framtiden, maken håller på och ska bygga garage och då ligger hallen ganska långt ned på listan! men det kommer. Hittade även fina handdukar på KID hemtextil. När jag skulle ta ett kort på dessa så tog batterierna slut i kameran, så ni får vänta på att se dem. Kram så länge!

Är det samma!?

5 kommentarer:

Elzste sa...

Det var ju kul att du fick tag i n�got att kompensera dig f�r tr�dg�rdsm�blerna *s*. Riktigt s�ta flaskor. Och h�ngaren blev ju j�ttel�cker. Kan knappt tro det �r samma.
Jag t�nkte mig i s� fall en r�d/vitrandig kanin med kl�der. G�rna n�got blommigt tyg, om du har, annars kan du ta n�got som passar och som du har hemma.
Kram Elzie

Anna sa...

Mysiga projekt du har på gång. har man en gång börjat så är det svårt att sluta.

Själv går jag och väntar på flytten och det är torka på inredningsfronten just nu. Men härligt blir det i höst när jag får köra igång.

Ha det gott!

LantlivsAnette sa...

Ja du tänk vad färg kan göra ..ser ut som en annan hängare..jättefin..Kram

Hemma på landet sa...

Fina...Så fint du gjort också.
Puss

Elzste sa...

Vad är det som har hänt med min förra kommentar? Bara en massa fyrkanter istället för å!!! Man får nästan koda det *s*.
Nu LIsa ska vi inte krångla till det. Har du rutigt tyg så ta det. Blir nog snyggare egentligen. Sen får du säga till hur det ska bli med betalning och annat.
Kram Elzie