onsdag 13 juni 2007

Jo kanske att det går....

Godkväll. Har nu tagit mannen på en rundtur...vilket gav resultatet att han totalsågade den lilla lekstugan...helt upprutten tror jag att ordet var :( men däremot efter att jag suttit som en ledsen hundvalp sa han att han kan bygga en lekstuga...med spröjsade fönster..när vi fått ordning på tomten. Så det är ju alltid något. Det verkar som om jag får behålla de små fönstren, men vi får se. Det är inte lätt alla gånger hörni. Men jag älskar honom iallafall. Hoppas ni haft en bra dag...nu ska jag försöka skaffa en sån där räknare. Här är en bild på en av de Tilda-änglar jag gjort..kram

4 kommentarer:

Nygammalt sa...

Vad kul att det gick bra, blev själv så glad när det funkade! Man vill ju gärna se om man har någon besökare =)
Hoppas det ordnar sig med fönstren.
kram.

Hemma på landet sa...

Vad fint.
Nä, det kommer att finnas tid att svara.:-)

LantlivsAnette sa...

Hoppas att du får med dig många fönster hem i alla fall...ojj vilken fin Tilda ängel du gjort..man blir riktigt impad..Kram

nina sa...

Vilka fina fönster! Jag föstår att du blev kär.... Vill du ha hjälp att bearbeta maken så säg bara till..
KRAM
//ninis