tisdag 12 juni 2007

Hus bortskänkes!

Inte vårt alltså, hittade ett hus i området som bortskänkes mot bortforsling. Mailade ägaren och frågade om man fick komma dit och titta. Kanske har de fina dörrar och fönster :) Var inne på Love the Countrys blogg och upptäckte att hon hade en likadan tillbringare som jag. Den är jättefin och jag använder den ofta. Hittade en fin såskanna på Skolgatan 14 (en affär i Norrköping som är gudomlig) Har använt den till allt möjligt sedan inköpet. Senast hade jag vaniljgrädde i den när jag bjöd lillebror med flickvän på jordgubbar i helgen. Inte så tokigt. Nu ska jag gå och måla om byrån i Evelinas rum och sen är det dags för lunch. Kramisar

2 kommentarer:

Hemma på landet sa...

Fina saker, vännen! Kram

Hemma på landet sa...

Jo, det är väldans jobbigt med hjärtat idag.
Men jag hoppas att det blir bättre. Tack, för omtanken...min vän! Puss