tisdag 29 maj 2007

Pyssel är avkoppling

Maken har nu kommit hem och tagit hand om den lilla dottern och jag fick en stund för mig själv att blogga lite. Pratade men min bästa vännina Nina och bad henne gå in och titta på min sida för att komma med synpunkter, då hon är tvåbarnsmamma och också har tvåhundra järn i elden har hon nog inte hunnit titta förbi ännu. Imorgon ska vi pyssla, vi är några mammor som träffass någon gång per månad och syr, scrappar och självklart fikar och pratar mycket strunt. Jag har fått en passion för Tone Finnangers böcker som innehåller så mycket fina tips om pyssel i alla dess former. Har sytt några änglar och kaniner samt anslagstavlor. Sista projektet blev jag klar med i helgen, nu måste jag välja ett nytt tills imorgon...vi får se vad det blir.

1 kommentar:

Jordgubbar med mjölk sa...

Åh vilken söt kanin! De böckerna måsta jag kika efter! Mysig blogg du har!